Χρήστος Καζολιάς - Πράξη Ομιλία Κόρινθος | Χρήσιμα Άρθρα
280
page-template-default,page,page-id-280,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,footer_responsive_adv,qode-theme-ver-13.6,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.5,vc_responsive

Χρήσιμα Άρθρα

Η Εφαρμοσμένη Ανάλυση της Συμπεριφοράς «είναι η επιστήμη κατά την οποία η προσέγγιση που ακολουθείται απορρέει από τις αρχές της ανάλυσης της συμπεριφοράς, εφαρμόζεται συστηματικά και με στόχο τη βελτίωση της κοινωνικά σημαντικής συμπεριφοράς σε μεγάλο βαθμό και, επιπλέον, καταδεικνύει με πειραματική αξιοπιστία ότι η......

      Δυσκολεύομαι να συγκεντρωθώ στο διάβασμα! Χαμηλό εύρος προσοχής ή ΔΕΠΥ; Η πλειονότητα του κόσμου εσφαλμένα συγχέει αυτές τις δύο έννοιες ενώ στην πραγματικότητα αφορούν σε δύο διαφορετικές ορολογίες. Ως εύρος προσοχής ορίζεται ο χρόνος που απαιτείται  να εστιάσει ένας άνθρωπος σε μία......

Τι είναι η Αισθητηριακή Ολοκλήρωση; Ο όρος «Αισθητηριακή Ολοκλήρωση» αναφέρεται στην επεξεργασία, ολοκλήρωση και οργάνωση αισθητηριακών πληροφοριών από το σώμα και το περιβάλλον. Με απλά λόγια, αυτό σημαίνει πως βιώνουμε, ερμηνεύουμε και αντιδρούμε σε (ή αγνοούμε) πληροφορίες που προέρχονται από τις αισθήσεις μας. Η Αισθητηριακή......

      Τα SIMATA (signs make talk) είναι πολυαισθητηριακά ερεθίσματα ξεχωριστά για κάθε φώνημα που εφαρμόζονται από το παιδί και τον θεραπευτή. Το παιδί κατανοεί τον τόπο, τον τρόπο και την ηχηρότητα ή μη των φωνημάτων και μπορεί να τα εφαρμόσει μόνο του για......

  Η σίτιση και η πόση είναι άμεσα συνδεδεμένες με την κοινωνικότητα του ατόμου και συχνά συνδέονται με μία βαθειά πολιτισμική και συμβολική ένωση. Κάθε σημαντικό γεγονός στη ζωή (εορτές, διακοπές) συνδέεται με το φαγητό. Η δυνατότητα να φάει κάποιος φαγητό και να πιεί κάποιο......

Σε αυτή τη δύσκολη κατάσταση που όλοι βιώνουμε θα θέλαμε να σας δείξουμε πως είμαστε εδώ, συμπαραστάτες και αρωγοί της εκπαίδευσης, δίπλα σας για ό,τι χρειαστείτε. Καθώς η καινούρια συνθήκη μάς καλεί να μείνουμε όλοι για λίγο σπίτι, θα ήταν χρήσιμο να σκεφτούμε πως τα......

Η ειδική γλωσσική διαταραχή (ΕΓΔ) ή Specific Language Impairment (SLI) είναι μια αναπτυξιακή γλωσσική διαταραχή που δεν αιτιολογείται από νευρολογικές, αισθητικό – κινητικές, γνωστικές ή συναισθηματικές ψυχολογικές βλάβες. Τα παιδιά με ΕΓΔ έχουν ως χαρακτηριστικό το πιο αργό ρυθμό γλωσσικής ανάπτυξης σε σύγκριση με τα......

  Αρχη μηνιά κι αρχή Χρονιά…. Υγεία και Αγάπη για όλου του κόσμου τα παιδιά! Ανοίγοντας τα σχολεία ξεκινάμε όλοι να μπαίνουμε στους ρυθμούς της καθημερινότητας και της ρουτίνας και αποχαιρετάμε με νοσταλγία τις ανέμελες μέρες των γιορτών και των διακοπών. Η προσαρμογή από μια......

  Το PECS είναι ένα σύστημα εναλλακτικής επικοινωνίας μέσω ανταλλαγής εικόνων που εφαρμόζεται σε άτομα που δεν έχουν ομιλία ή ακόμη και σε άτομα που η επικοινωνία τους δεν είναι λειτουργική. Μέσω του συστήματος αυτού, ο μαθητής θα πρέπει να ανταλλάξει μια εικόνα με τον......

  Έχει παρατηρηθεί ότι η μουσικοθεραπεία επηρεάζει θετικά την ανάπτυξη των δεξιοτήτων των παιδιών που βρίσκονται στο φάσμα του αυτισμού. Ένας από τους λόγους που οι ειδικοί ξεκίνησαν να χρησιμοποιούν τη μουσική ως θεραπεία είναι ότι ενεργοποιεί και τα δύο ημισφαίρια του εγκεφάλου. Έτσι ο......

  Οι Μαθησιακές Δυσκολίες είναι ένας όρος “ομπρέλα” που αναφέρεται σε πολλά, διαφορετικά ελλείμματα και εγγενείς δυσκολίες του παιδιού που αφορούν τη μάθηση και τη συμπεριφορά του. Πολλές φορές στην προσπάθειά μας να εξηγήσουμε τη χαμηλή επίδοση του παιδιού ή του μαθητή μας προβληματιζόμαστε σχετικά......

Με τον όρο διαταραχές άρθρωσης αναφερόμαστε στις δυσκολίες που σχετίζονται με την παραγωγή των ήχων της ομιλίας (φωνήματα) που επιμένουν μετά το πέρας της φυσιολογικής ηλικίας κατάκτησης αυτών των φωνημάτων. Στην πιο απλή μορφή τους οι διαταραχές άρθρωσης εμφανίζονται ως μια αδυναμία παραγωγής των φωνημάτων......

Η μουσικοθεραπεία είναι μία ειδικότητα με καθαρά θεραπευτικό χαρακτήρα. Δεν επιδιώκει ούτε την ψυχαγωγία αλλά ούτε και τη μουσική εκπαίδευση. Ο θεραπευτής δεν διδάσκει μουσική, ούτε παροτρύνει το θεραπευόμενο να παίξει με συγκεκριμένο τρόπο. Η μουσική στη μουσικοθεραπεία χρησιμοποιείται ως μέσο επικοινωνίας, έκφρασης και δημιουργικότητας,......

Η γραφή είναι η πιο βασική δεξιότητα για ένα παιδί της σχολικής ηλικίας. Καθορίζει την επίδοσή του στο σχολείο καθώς είναι σημαντική για την έκφραση, την επικοινωνία και την καταγραφή των ιδεών του. Μία τυπική μέρα στο σχολείο, το 50% του χρόνου αφιερώνεται στο γράψιμο......

  Μία από τις μεγαλύτερες ανησυχίες των γονέων είναι η διαχείριση και διαμόρφωση επιθυμητών συμπεριφορών στα παιδιά, καθώς αποτελούν έρεισμα για την μετέπειτα πορεία τους στο ευρύτερο οικογενειακό και κοινωνικό τους περιβάλλον. Η συμπεριφορά αλλάζει το περιβάλλον, έχει μια επίδραση ή ένα αποτέλεσμα,  αλλάζει τον......

   Οι συνθήκες της σύγχρονης ζωής είναι μονότονες, πιεστικές και επίπονες. Αυτό ισχύει τόσο για τους εργαζόμενους, στη ζωή των οποίων η εργασία κατέχει κεντρική θέση , όσο και για τους χρόνια ανέργους, οι οποίοι καθημερινά καταβάλουν τεράστιες προσπάθειες με σκοπό την εύρεση εργασίας.    ......

Η καινούρια σχολική χρονιά μας βρίσκει όλους να προετοιμαζόμαστε για την προσαρμογή μας στην καθημερινότητα του χειμώνα μετά από την ανεμελιά και την ξεκούραση του καλοκαιριού. Γονείς και εκπαιδευτικοί προβληματιζόμαστε για τη νέα σχολική χρονιά. Θα είναι εύκολη ή δύσκολη η φετινή τάξη; Mήπως είναι δύσκολα......

Η Επιστήμη της Ψυχολογίας μελετά τη λειτουργία του νου και της ανθρώπινης συμπεριφοράς. Το επιστημονικό πεδίο της Ανάλυσης της Συμπεριφοράς επικεντρώνεται σε κάθε ψυχολογικό φαινόμενο, που μπορεί να γίνει κατανοητό μέσα από την ανάλυση της μακροπρόθεσμης αλληλεπίδρασης του ατόμου, ως βιολογικού οργανισμού, με φυσικά γεγονότα......

Η Ειδική Διαπαιδαγώγηση μπορεί να υποστηρίξει ένα παιδί από την προσχολική ηλικία μέχρι την είσοδό του στην ενήλικη ζωή. Καθώς εντοπιστούν συγκεκριμένες δυσκολίες από τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς που έρχονται σε επαφή με το παιδί, στη συνέχεια την υποστήριξή του αναλαμβάνει η διεπιστημονική ομάδα......

Μήπως το παιδί σας : Είναι δύσκολο να πει συγκεκριμένες λέξεις; Χρησιμοποιεί μικρότερες προτάσεις από τους συνομηλίκους τους; Είναι δύσκολο να κάνει φίλους; Αποφεύγει την επαφή με τα μάτια; ‘Κολλάει’ στις λέξεις; Είναι δύσκολο να κάνει αυτό που του ζητάτε να κάνει; Δεν χρησιμοποιεί λέξεις......